Thursday, October 27, 2011

Adventure with my pet!

Saya seorang yang mencintai haiwan..oleh itu saya suka membela pelbagai haiwan peliharaan seperti kucing dan hamster.. Jika saya diberi peluang untuk melakukan pengembaraan bersama Ozil iaitu nama hamster saya..Ozil berwarna coklat dan berjalur putih sangat comel apabila saya pegangnya.. Pengembaraan yang saya bakal lalui bersama Ozil (hamster) adalah menyelamatkan kekasih saya dan ozil yang telah dikurung di istana raja yang zalim(jahat)...oleh itu, saya dan ozil telah merancang suatu rancangan untuk menyelamatkan kekasih kami berdua..kami telah merancang untuk meredah hutan belantara yang dipenuhi oleh ular-ular jahat yang ingin menghalang perjalanan kami untuk menyelamatkan kekasih kami.. namun dengan kehebatan saya dan ozil dalam kung fu kami berjaya melepasi halangan ular-ular jahat itu..namun sewaktu sampai diluar istana raja yang jahat itu, saya dan ozil terpaksa menyeberangi sungai yang dipenuhi buaya..dengan kepintaran yang di miliki oleh ozil..kami berjaya melepasi sungai tersebut dengan berenanag sekuat hati untuk melepasi sungai tersebut ..hehehe.. akhirnya kami berjaya menyelamatkan kekasih kami dari raja yang jahat itu setelah kami berdua menewaskan raja tersebut dengan sepakan hebat dari hamster kesayangan saya itu..lalu kami pun pulang bersama kekasih kami ke tempat asal kami.. :)

No comments:

Post a Comment