Thursday, August 4, 2011

Uzair Dapat Samsung Tab Free




Terima kasih tak terhingga kepada Blogger terkenal www.mohdzaid.com kerana menghadiahkan kepada saya samsung galaxy tab secara percuma pada minggu lepas..ini merupakan hadiah paling bermakna bagi saya kerana bukan mudah untuk mendapatkan samsung tab ini...tahniah juga kepada blogger www.mohdzaid.com kerana bakal memenangi Ipad 2 dalam satu pertandingan laman web pada bulan lepas..

kepada rakan2 blog semua..ada kebaikan kita membuat blog ,,bukan lah mau menunjuk-nunjuk tapi jika dilihat semula..dengan usaha dan kerajinan saya telah berjaya menghasilkan beberapa rezeki yang Allah berikan kepada saya dan syukur Alhamdulillah saya dikurniakan dengan beberapa kesenangan dan diharap Allah terus memakbulkan doa saya..

dibulan puasa ini saya juga ingin memohon maaf kepada sesiapa yang telah saya membuat salah dan diharap dapatlah dimaafkan..saya juga memaafkan kepada sesiapa yang telah berbuat dosa kepada saya..


BlackBerry torch sudah..
percutian ke New Zealand sudah...
samsung galaxy sudah..
lepas ni apa ?

3 comments: