Monday, August 1, 2011

Hari Pertama Puasa

Lega dihati kerana berjaya melepasi puasa pertama dengan tenang dan tak rasa lapar..hari ini saya berbuka puasa dengan pelbagai lauk seperti ayam percik, ikan masak cili,telur dadar,jagung, dan sayur..hari ini sedikit kempunan la sebab tak dapat beli makanan yang sedap2 kat bazar ramadhan kerana terlalu ramai org..oleh disebabkan saya malas nak beratur panjang..jadi saya hanya membeli benda yang senang2 utk dibeli je..


berbuka hari ini tanpa abang saya yang kerja cuma berbuka dengan mak,kakak,abg ipar dan anak buah saja la..sayangnye mlm ni xdpt nak g solat terawih kerana mengalami kecederaan di belakang lutut akibat urat tegang ketika berlari-lari di times square tempoh hari..diharap sakit ni dapat sembuh dengan cepat kerana esok merupakan satu peluang bagi saya kerana esok saya akan pergi ke interview di kilang texas..harap2 dapatlah kerja disitu...


inilah namanya rezeki ramadhan dan semoga rezeki ini akan datang berterusan tanpa henti..Alhamdulillah..syukur kepada Allah..sahur pagi nanti xtau la nak makan apa..korang ada idea x?

No comments:

Post a Comment