Monday, August 22, 2011

Asik Bercerita pasal orang je.. Baik bercerita pasal saya pula





Asik Selalu bercerita hal orang meh saya ajak anda baca cerita pasal saya pulak..Uzair ini masih baru lagi dalam dunia blog ni dan masih banyak lagi kawan-kawan yang perlu dikenali..sejak mengikut jejak langkah abang saya iaitu Mohdzaid.com rezeki saya melimpah-limpah mencurah..mungkin abang saya tu orangnya murah rezeki jadi saya tumpang senang la dengan dia..hehee..banyak la juga event yang saya dah pegi and banyak kawan saya dah jumpa..ada yang peramah,ada yang famous,ada yang bongkak,ada yang lawak,dan macam lagi...banyak memang banyak ragam manusia ini..sebab tu lebih baik kita melihat dari bercakap..hehe..bukan bermaksud saya pemalu..cuma rasa hormat terhadap yang lebih tua..hehe..




uzair ni suka sangat main futsal dengan gitar..tapi xdela hebat mana pun..jaguh kampung je..haha..kalo main gitar pulak..uzair suka sangat main lagu sheila on 7..maklum la kan..die hard fans dia..hehe..dah lama da minat band ni sejak darjah 4 lagi..so kalo korang nak tau apa saja info pasal band ni roger je uzair ye..uzair juga suka melancong,melancong merupakan perkara paling bermakna dalam hidup saya sebab dah banyak tempat saya pergi da..uzair dah pergi pusing satu malaysia da..kalo overseas pulak uzair da pergi hong kong dengan new zealand..uzair teringin juga nak pergi spain or london..dan menamatkan penjelajahan uzair di Makkah..harap-harap termakbulah impian uzair tu..


uzair ni lepasan diploma dari politeknik merlimau melaka dalam jurusan kejuruteraan elektronik dan bakal konvo pada bulan september ni..lepas tu pulak uzair akan sambung degree kat uniten dalam jurusan Electric & electronic..harap uzair berjaya la ye kat sana..mungkin agak bosan juga ye kepada pembaca blog uzair yang da berumur kerana uzair slalu sangat post pasal bola sepak..hehe..maklum la uzair ni peminat setia bola sepak terutama pasukan selangor dan real madrid..


jadi kepada yang pernah berkawan dengan uzair harap kita terus berkawan la ea..kalo jumpa kat luar tu jangan lah sombong ye..saya ni malu sikit kalo nak mula2 tegur..tapi kalo dah bertegur..mmg tak henti cakap nye..hehe..

2 comments:

  1. ohh penyokong selangor dengan real madrid..kalau saya..penyokong selangor dan liverpool..hehe..:)

    ReplyDelete