Tuesday, August 30, 2011

1 syawal bersama UzairOthman.com !




saudara saya di rumah nenek saya di kajang :)


1 Syawal menjelma pada tahun ini dengan begitu meriah diraikan oleh seluruh umat islam namun tidak bagi keluarga uzair kerana kami baru Sahaja kehilangan Pak Long kami pada 24/6/2011 tempoh hari yang kembali ke ilahi..hari raya aidilfitri tahun ini jelas nampak kesedihan keluarga kami yang sangat merindui arwah kerana kesemua saudara sempat bersama-sama arwah pada kali terakhir pada percutian keluarga di Bukit Merah pad bulan jun yang lalu..

hari raya kali ini uzair memakai baju raya kaler biru iaitu baju raya 2 tahun lepas yang dibeli oleh mak da abang saya..yang menarik pada hari raya tahun ini adalah saya tidur di rumah nenek saya di kajang..terasa macam zaman budak2 lak dlu..hehe..pada pagi raya saya pergi solat hari raya di masji KG.Jambu kajang dan pergi ke kubur di sg.kantan untuk menziarahi pusara arwah ayah,pakcik,sepupu dan datuk..



ini sedara uzair yang kedua terkecik dan gambar anak buah uzair ye..namanya alia qistina

duit raya tahun ni xdela dapat banyak sebab da besar kan..tapi yang bestnya raya kat kampung kat kajang,yang da kawin pun dapat duit raya..hehe..tu yg best tu..terima kasih kepada makcik pakcik dan nenek yang telah memberikan duit raya..saya memang memerlukan duit sebab nak sambung blaja ni..memang kene la pada waktunya..terima kasih ye..

masih ada lagi beberapa hari untuk saya berhari raya dan pada 12.9.2011 saya akan sambung blaja ke Uniten dan mungkin saya sudah mulai busy time tu ..so saya kene la cepat2 kumpul duit raya..huuhuu..ok la selamat hari raya maaf zahir dan batin ye..jemput beraya ke rumah uzair ea.. :)


dan inilah gambar saya yang nampak dari jauh bersama mak sya..hehe

No comments:

Post a Comment