Tuesday, July 5, 2011

Bas Pasukan bola sepak selangor di Dajal






apa nak jadi dengan budak2 sekarang nih..perangai tak ubah macam orang jahil yang bodoh lagi menyesatkan..kes spray hitam dan pecahkan cermin hadapan bas pasukan bola sepak selangor bukanlah satu isu yang kecil..malah ia harus dilaporkan kepada pihak berkuasa..



amat sedih melihat keadaan bas yang diconteng " Ipoh " pada tepi bas yang bermaksud perlawanan terakhir selangor vs perak di stadium ipoh...bas pasukan bola sepak selangor juga diboikot dengan dipecahkan cermin hadapan yang dipercayai dibaling dengan batu..selain itu,no plat hadapan bas tersebut di spray hitam bagi menutup nombor plat bas tersebut...




ini adalah satu penghinaan terhadap bola sepak selangor dimana kes boikot ini tidak sepatutnya terjadi dalam liga malaysia ..mungkin ada pihak yang dengki dengan tingkah laku penyokong selangor dan mungkin mereka membalas dendam dengan mendajalkan bas pasukan bola sepak selangor ini..

credit pix : Ratu Amri

4 comments:

  1. haprak btul bdk yg buat
    x pro lansung!

    ReplyDelete
  2. kuang ajar betul budak2 yang buat benda ni..dah la aku sokong selangor.

    ReplyDelete
  3. xpela..org dengki kat kita..nk bt cm mna kan

    ReplyDelete