Thursday, June 30, 2011

Uzair menerima sijil CompTIA A+




pada bulan 5 hari itu,aq menghadiri kursus CompTIA A+ di Politeknik Ungku omar ipoh..selama sebulan aq menghadiri kursus itu dan akhirnya aq berjaya lulus cemerlang kursus itu dan dianugerakan sijil dari pihak CompTIA yang baru aq terima tadi..

sijil ini mendapat pengiktirafan dunia yang membolehkan seseorang itu mahir dalam bidang komputer dari pelbagai aspek..kursus yang aq ambil ari tu melibatkan hardware komputer..so da reti la ckit nak troubleshooting computer..hehe..



terima kasih kepada kerajaan malaysia kerana menaja kursus ini kepada saya kerana saya dimaklumkan kursus ini mencecah kos ribuan ringgit untuk menghadirinya..saya bersyukur kerana pihak kerajaan malaysia terutama Barisan Nasional kerana memberi saya peluang dan menaja tempat tinggal dan makanan saya selama sebulan di politeknik ungku omar ipoh..

3 comments:

  1. tahniah :). exam dia susah x? ade exam teknikal gak ke or juz jwb soalan kt computer, tp dia bg pelbagai situasi? hihih. kte rancang nk ambik gak, tp tula, still study2 sendiri2 je stkt ne.

    ReplyDelete