Sunday, June 19, 2011

Contest : saya suka New Zealand !!




kepada rakan2 blog semua,saya nak umumkan bahawa saya nak buat satu contest untuk anda semua ..anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah cenderahati dari New Zealand..saya baru sahaja pulang dari new zealand pada 7.40 pagi tadi telah menikamati keindahan New Zealand selama lebih seminggu hasil tajaan AirAsia dan Pure New Zealand..

keindahan dan kecantikan pemandangan di New Zealand telah menarik minat saya untuk mengadakan contest ini...senang je contest ni,.

Apa yang anda perlu lakukan untuk menangi hadiah dari saya ?

1.Baca Blog saya tiap2 hari dan baca entry tentang perjalanan saya di New Zealand.
2.jawab soalan pada hujung entry tentang New Zealand (5 soalan)
3.tuliskan slogan terbaik dengan dimulakan dengan " saya suka New Zealand kerana...."
4.panjang slogan tidak melebihi 20 patah perkataan.
5.pemenang akan dipilih pada jawapan yang betul dan kreatif.
6.hantarkan penyertaan(jawapan dan slogan)anda di email ini uzairshiela@yahoo.com.sg
7.hantarkan Nama penuh,alamat dan no telefon di email saya.
8.setiap satu post entry akan ada satu pemenang saja jadi saya akan buat 4 post entry.so, hanya akan ada 4 pemenang bertuah..

so, bersiap sedia semua..buat terbaik ye !! jumlah entry yang saya akan post ada 6 semuanya ..cuma hanya ada 4 entry sahaja yang mempunyai soalan !! ingat tu ye
post entry pertama saya akan bermula esok !!

2 comments: