Friday, February 11, 2011

Terima kasih kepada NUFFNANG kerana bagi BB



terima kasih kepada nuffnang kerana memberi saya hadiah Blacberry torch 9800 ada hari khamis yang lalu...saya amat gembira sekali kerana menerima hadiah ini dan berharap pihak nuffnang dapat memberikan saya hadiah lagi..hehe thanks to fresh cuz give an information for this BB..saya menang pertandingan digi tempoh hari yang diajurkan oleh nuffnang..ketika itu saya pos entry saya pada hari terakhir pertandingan dan xsangka sy bole menang..tq to nuffnang..




yahuuuuu kini aku sudah ada fon yang aku impikan slama ni..haha....alhamdulillah syukur....aku akan jaga fon ni baik2...time kasih juga kepada blogger mohdzaid.com kerana memberikan tunjuk ajar dalam cara2 menyertai pertandingan di nuffnang..tq very much

2 comments: