Monday, December 6, 2010

Terima kasih Nuffnang kerana bagi saya blackberry torch!!


terima kasih kepada nuffnang kerana telah memilih saya sebagai pemenang minggu kedua bagi pertandingan digi yang saya masuk baru2 ni..pertandingan tersebut yang menginginkan para blogger mereka suatu cerita atau post entry mengenai blackberry torch 9800....terima kasih diucapkan kepada pihak www.nuffnang.com.my kerana telah meilih saya sebagai pemenang dan saya akan terus masuk pertandingan yang diadakan oleh nuffnang dan saya juga akan terus menyokong nuffnang sebagai syarikat pengiklanan yang terbaik di malaysia malah di seluruh rantau asia tenggara.


yaaaaaaaaahhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

5 comments:

  1. wahhhhbes nye...nak jgkkk!! u i dah tkr url taw...ruang lihat juga mereka disini nanti tkar ehh...hehhehe...ni url baru..http://coolgiggles.blogspot.com/

    ReplyDelete