Friday, December 3, 2010

kenangan terindah aku bersama sheila on 7


disini aku ada beberapa video sheila on 7 yang telah di upload oleh hidupammar di http://www.youtube.com/user/hidupamarr ...yang menariknye video ini lah antara konsert sheila on 7 yang pertama aku pergi di malaysia...teringat sewaktu aku berumur 10 dan 11 tahun dlu aku pergi ke konsert mereka..dan kini aq sudah berumur 20 tahun dan masih lagi pergi ke konsert mereka..sebab mereka memang sangat best bagi aku..


sheila on 7 - tertatih
album pertama (1999)

lagu ini adalah dari album pertama sheila on 7 dan lagu pertama didalam album tersebut ..namun lagu ini tidaklah begitu famous dikalangan peminat sheila on 7 pada tahun 1999-2001 ..setelah sephia dan lagu bertajuk dan famous baru lah lagu ini mendapat tempat dikalangan pendengar muzik sheila on 7




sheila on 7 - temani aku
album kedua (2001)

lagu ini pula ialah dari album kedua sheila on 7 dimana lagu ini menjadi siulan pendengar muzik sheila on 7..di malaysia dahulu pada tahun 2001 lagu ini sangat di gilai oleh gadis2 dan sering dinyanyikan bersama-sama lagu sephia dan lagu bila kau tak di sampingku.dan di dalam video ini aku juga turut hadir ye..hehee





sheila on 7 - pagi yang menakjubkan
album kedua (2001)

ini ialah lagu kegemaran aku dan aq masih menyanyikan lagu ini sehinggalah hari ini dan aq juga gemar bermain gitar untuk lagu kegemaran aku ini..lagu mengingatkan aku di zaman persekolahan dan zaman hangat bercinta dlu..hahaha




sheila on 7 - sepanjang jalan kenangan
single tetty kadi

ini ialah lagu single yang di nyanyikan di konsert sheila on 7 dan sekadar hiburan kepada peminat..

No comments:

Post a Comment