Thursday, September 16, 2010

Akibat nila setitik, rosak susu sebelanga

itu jela kata2 yang boleh dicakapkan kepada kelab penyokong bola sepak kelantan,,gara2 sikap penonton yang degil dan kebudak-budakan yang membuat kecoh ketika perlawanan kelantan vs n9 tempoh hari dgn bermain mercun di stadium..

nak kata tak pegi skola ..dieorg pegi skola....tapi dieorg ni x pikir langsung pasal keselamatan org lain..kat stadium tu budak2 kan ramai kalo da kene mcm taun lepas kan susah...dah ada pengalaman tapi xnk berubah.....sbb tu la orang2 dari negeri lain memang xsuke pasukan kelantan kerana sikap dan budaya mereka langsung tidak menyenangkan malah memberi bahaya pulak kepada orang lain...bila orang cakap samseng bola sepak..ada lak yang marah..tapi tu la hakikatnya kepada orang yang degil macam ni...

No comments:

Post a Comment