Sunday, June 6, 2010

makan di Johnny's Restaurant (Jusco cheras selatan)


















dihari minggu akak aq suruh aq teman dia pergi jumpa cina insurans..tapi balasannye ialah blanja aq makan di Johnny's restaurant di jusco cheras...aq memlilih set makanan steam bot ..tgk la pic2 aq ni ye..sedap giler.,.haha..xla mahal pun makan kat cni...xsampai rm 30...bole makan macam2 steam bot..yang penting udang la..haha..
memang mengikut citarasa melayu la kat cni...pedas pun pedas..mmg sedap laaaaa..tapi ramai yang bagitau kat aq yang sup tomyam kat sini lagi sedap..tp tu la cuma xde kesempatan je nk rasa..tapi nanti insyaAllah aq akan rasa juga nanti jika ada duit dan masa..hahahaha

No comments:

Post a Comment