Wednesday, December 23, 2009

zombieland

Image Hosted by ImageShack.us


baru2 ni aku tgk wayang cita zombieland ni kat GSC alamanda kul 9.45 PM dengan kawan2 aq arfa,helya n ada...cerita ni mengisahkan seorang lelaki bernama colombus yang ingin mencari keluarganya di OHIO,,di dalam perjalanannya dia diganggu oleh zombie2 kelaparan sehinggalah dia bertemu dengan seorang lelaki yang bernama apa tah...kalu lg senang korang tengok sendiri la..aq kasi 5 bintang cita ni..cita ni lagi best dari AVatar...baek tgk dlu...klakar habis la....

hero & heroin cita ni ialah

emma & jesse

a href='http://img36.imageshack.us/i/zombielandjesseemmal.jpg/'>Image Hosted by ImageShack.us


a href='http://img706.imageshack.us/i/zombieland.jpg/'>Image Hosted by ImageShack.us



Im.age Hosted by ImageShack.us



dia comel mcm fs kan..hehe

No comments:

Post a Comment