Wednesday, December 23, 2009

CB janji akan convert

aku harap apa janji CB kat aku dulu tertunai la..aq harap dia lebih bahgia dari dari dulu dengan orang tersayang dia..walaupun macam2 aq kene tapi suma aq da lupakan..sumenye dia diatas nasihat kekasihku..even aq da maafkan dia, aq tetap xbole teruskn berkawan dgn dia kerana aq xsanggup nak teringat peristiwa dulu..jadi aq harap kau bahgia la dengan orang yang kau syg ...tapi kalau kau jemput hadir ke hari perkahwinan ko..insyaAllah aq dtg la..hehe....sesungguhnya orang2 beriman itu(muslimin) akan ditempatkan ke Jannah (syurga)...ko ingat lagi pesan aq ni kan...so..hargai masa yang ada...jgn buang masa lagi da tiba masanya kau buang segala dosa2 kau..xperlu tggu bila kau da nk kawin..skrg pun bole convert...aq suggest kan kau pergi ke JAIS,JAKIM OR perkid....sorry la ye klu aq ni terlalu busy body...tapi aku nk pastikan janji kau pada aq tu tertunai..anyway thanks for everything..

No comments:

Post a Comment