Friday, June 26, 2009

minggu yang meletihkan

baru saja aku abis jadi reporter minggu lepas untuk pesta malam indonesia 3 dah ada lagi keje yang menanti aq..aq kene pergi ke showcase band disagree untuk launching albumnya pada 30 june di hard rock cafe KL...
pada ari selasa ari tu , aku berjaya juga melepaskan gian aku iaitu ingin menonton perlawanan bola sepak pasukan selangor ..hehe...pada ari selasa ari tu selangor vs johor fc dengan kemenangan memihak kepada selangor 4-1....

semalam pula aku baru je tgk transformer..hehe..tgk dgn family lg tau...bkn sng tuh...haha...cite transformer kali nih lagi byk bertambah robot dan kepala aq pun pening nk kenal robot tuh..hehe..

ujung minggu ni pula aku penuh dengan futsal dan maen badminton..
pada sebelah malam ,tiap2 ari aku akn jamming kat dlm blk nk pertingkatkan skill gitar aku sperti eross chandra..hehe...

No comments:

Post a Comment