Saturday, June 27, 2009

kakiku terseliuh..

jumaat lepas aku maen futsal di taman segar di KL...aku yg mewakili pasukan jalan balam dari selangor menetang skuad futsal remaja KL..aku yang bermain di posisi penyerang tunggal berjaya la dpt 1 gol je...game pada malam tu mmg rancak abis la yela..maklum la kan sume orang nak jadi macam messi...hhehehe...dah hampir 30 minit maen tiba2 sewaktu aku berlari untuk menyerang pasukan lawan kaki telah tersalah langkah bak kata org melayu terpe le ont...terseliuh la tuh....terus je aku kuar dari pdg tuh...2 minit pastu aku trus masuk blk kerana aku rasa sakit aku tu sikit saja dan bole jaring 1 lg gol tu...haha....tamat perlawanan aku terus pulang kerumah dengan terencot-encot...pada keesokkannya mak aku baluh kaki aku dgn bandage sehingga la ari ni...


p/s : usia ko makin meningkat uzair...sedar la ko da tua...hahahaha

No comments:

Post a Comment